Reklamační formulář
Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době a že toto zboží lze reklamovat. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu(do předmětu zprávy napsat Reklamace), případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím a zaslat na korespondenční adresu. Zboží také můžete reklamovat po předchozí domluvě v provozovně (Aluna terapie, Obilní trh 310/4 , Brno, 60200) spolu s vyplněným formulářem.
Adresát (prodávající):
Název prodávajícího: Bc. Argyro Leman
Sídlo a korespondenční adresa prodávajícího: Obilní trh 310/4, Brno, 60200
IČ prodávajícího: 88814572
Internetová stránka e-shopu: https://www.argyro.cz/eshop
Emailová adresa prodávajícího: info@argyro.cz
Telefon prodávajícího: 00420/ 603 175 735
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*)vytvořilobjednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem v právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání(*)/datum obdržení(*)
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem(v případě převodu na účet prosím o vyplňte číslo účtu)(*) - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V ……………… dne …………….
..…………….………
podpis
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme.