Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
Zboží můžete do 14 dnů od převzetí balíčku neporušené vrátit bez udání důvodu. Z hygienických důvodů nelze vrátit produkty, které byly otevřeny, použity, vyzkoušeny, částečně spotřebovány nebo vyňaty z původního obalu. Stejně tak není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující vůně, barvy nebo konzistence.
" Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jako např. esenciální oleje odlité do 1 nebo 2ml lahviček dle přání kupujícího, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, a dále od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal nebo originální obal otevřel a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal."
- Celé znění Obchodních podmínek ZDE.
Postup při vrácení zboží:
1. Vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a naskenovaný zašlete e-mailem z elektronické adresy kupujícího na info@argyro.cz nebo na poštovní adresu Bc. Argyro Leman, Obilní trh 310/4, Brno, 60200.
2. Po zaslání dostanete potvrzení o doručení s informacemi o dalším postupu.
3. Nepoužité zboží na své náklady zašlete na poštovní adresu Bc. Argyro Leman , Obilní trh 310/4, Brno, 60200. Po obdržení zboží v původním, neporušeném stavu Vám nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky zašleme veškeré finanční prostředky na Vámi uvedený bankovní účet. Zboží, které nebude vhodně zabaleno a bude vlivem dopravy poškozeno nebude akceptováno na vrácení.
4. Po předchozí domluvě lze zboží vrátit také osobně v provozovně (Aluna terapie, Obilní trh 310/4, Brno, 60200) spolu s vyplněným formulářem.
Reklamace
Reklamace vadného zboží musí být uplatněna nejpozději ve 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Jak zboží reklamovat?
- Vyplňte Reklamační formulář
- Připravte si kopii dokladu o zakoupení (faktura)
- Pořízení fotografií vadného přípravku, poškození, aj.
- Vyplněný reklamační protokol, fotografie, kopii dokladu o zakoupení (faktura) zašlete: e-mailem: info@argyro.cz nebo spolu s vadným zbožím na poštovní adresu Bc. Argyro Leman, Obilní trh 310/4, Brno, 60200.
Nejjednodušší možnost jak zaslat reklamované zboží je přes Zásilkovnu : na kterémkoliv výdejním místě pouze sdělíte kód a předáte zabalenou zásilku, kterou chcete reklamovat. Kód zpětné zásilky je 963 10 158. Vyhnete se tak čekání ve fronách na poště a také placení poštovného.
Zboží prosím zasílejte takovým způsobem, aby nebylo dopravou poškozeno. Zboží, které nebude řádně zabaleno nebude možné reklamovat. Reklamované zboží neposílejte na dobírku.
- Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám informaci o této skutečnosti a o přijetí reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do zákonem stanovených 30 dnů od obdržení zboží na naši adresu. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme Vám náhradu v podobě zboží stejného druhu. Pokud nebude možné zboží vyměnit, budou Vám vráceny peníze na Váš bankovní účet v hodnotě ceny vráceného zboží a dopravy.