Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

 

Zboží můžete do 14 dnů od převzetí balíčku neporušené vrátit bez udání důvodu. Z hygienických důvodů nelze vrátit produkty, které byly otevřeny, použity, vyzkoušeny, částečně spotřebovány nebo vyňaty z původního obalu. Stejně tak není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující vůně, barvy nebo konzistence.

Postup při vrácení zboží:

1.    Vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a naskenovaný zašlete e-mailem z elektronické adresy kupujícího na  aluna@lovin-harmony.cz nebo na poštovní adresu Bc. Argyro Leman,  Obilní trh 310/4, Brno, 60200.

2.    Po zaslání dostanete potvrzení o doručení s informacemi o dalším postupu.

3.    Nepoužité zboží na své náklady zašlete na poštovní adresu Bc. Argyro Leman , Obilní trh 310/4, Brno, 60200. Po obdržení zboží v původním, neporušeném stavu Vám nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky zašleme veškeré finanční prostředky na Vámi uvedený bankovní účet. Zboží, které nebude vhodně zabaleno a bude vlivem dopravy poškozeno nebude akceptováno na vrácení.

4.    Po předchozí domluvě lze zboží vrátit také osobně v provozovně (Aluna terapie, Obilní trh 310/4, Brno, 60200) spolu s vyplněným formulářem. 

Reklamace

Reklamace vadného zboží musí být uplatněna nejpozději ve 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Jak zboží reklamovat?

  1. Vyplňte Reklamační formulář
  2. Připravte si kopii dokladu o zakoupení (faktura)
  3. Pořízení fotografií vadného přípravku, poškození, aj.
  4. Vyplněný reklamační protokol, fotografie, kopii dokladu o zakoupení (faktura) zašlete: e-mailem: aluna@lovin-harmony.cz nebo spolu s vadným zbožím na poštovní adresu Bc. Argyro Leman, Obilní trh 310/4, Brno, 60200.                                                                                                                                    

Nejjednodušší možnost jak zaslat reklamované zboží je přes Zásilkovnu : na kterémkoliv výdejním místě pouze sdělíte kód a předáte zabalenou zásilku, kterou chcete reklamovat. Kód zpětné zásilky je 963 10 158. Vyhnete se tak čekání ve fronách na poště a také placení poštovného.   

Zboží prosím zasílejte takovým způsobem, aby nebylo dopravou poškozeno. Zboží, které nebude řádně zabaleno nebude možné reklamovat. Reklamované zboží neposílejte na dobírku.

  1. Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám informaci o této skutečnosti a o přijetí reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme.

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do zákonem stanovených 30 dnů od obdržení zboží na naši adresu. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme Vám náhradu v podobě zboží stejného druhu. Pokud nebude možné zboží vyměnit, budou Vám vráceny peníze na Váš bankovní účet v hodnotě ceny vráceného zboží a dopravy.